لوله بازکنی رشت

لوله بازکنی رشت پاکسو

لوله بازکنی در تهران

شرکت لوله بازکنی پاکسو در سراسر رشت و حومه

سرویس دهی به تمام نقاط رشت و شهرهای اطراف با سرویسکاران فعال و استادکار

لوله بازکنی پیربازار
لوله بازکنی لاهیجان
لوله بازکنی کوچصفهان
لوله بازکنی خمام
لوله بازکنی کاسپین
لوله بازکنی لشت نشاء
لوله بازکنی انزلی
لوله بازکنی سنگر

پاکسو تعطیلی ندارد لوله بازکنی بدون تعطیلی / شبانه روزی / با بهترین کیفیت

لوله بازکنی سراسر تهران

شرکت لوله بازکنی رشت پاکسو با کادر حرفه ای و متخصص  در خدمت شهروندان گیلانی است تا مشکلات گرفتگی فاضلاب ومشکلات آب لوله کشی شما رو حل کند.

با افتخار با ارائه ی راه کارهای ارزان و به صرفه مثل فنرزنی لوله ها استفاده از پمپ تراکم هوا استفاده از پمپ های مکنده و محلول های ساخت شرکت پاکسو بدون آسیب به لوله و تضمین معتبر با فاکتور شرکتی برای عدم گرفتگی مجدد در خدمت شما هستیم

شرکت لوله بازکنی پاکسو جهت رفاه حال کارمندان و کارگران تخفیف های خوبی برای قشر کم درآمد در نظر گرفته است 

شهر رشت و شهرهای اطراف رشت به دليل توریستی بودن هر ساله گردشگران زیادی رو می‌پذیرند و همین باعث ایجاد مشکلاتی در سیستم آب و فاضلاب رستوران ها ، ویلاها، و آپارتمان های شهری می‌شود که باید در سریعترین زمان ممکن بر طرف شود.

ما با حضور به موقع یعنی کمتراز ۲۰دقیقه در محل و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن با کمترین هزينه نسبت به شرکت‌های دیگر و تضمین ۱۰۰٪ خدمات ، عنوان معتبرترین شرکت لوله‌ بازکنی رو به یدک میکشیم و در حفظ این عنوان کوشا و مصمم هستیم.

 

 

 

  1. بازکردن گرفتگی فاضلاب آشپزخانه ( لوله ماشین لباس شویی / لوله زیر سینک ظرفشویی/ لوله کفشور کف آشپزخانه )
  2. رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی با فنر رسوب تراش چرخش با سه نظام دستگاه
  3. رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستگاه تراکم هوا جهت جلوگیری از سیاه شدن سنگ توالت فرنگی
  4. باز کردن راه آب تراس
  5. بازکردن راه آب بالکن
  6. رفع گرفتگی راه آب پشت بام
  7. لوله بازکنی برای گرفتگی اگو شهری
  8. لوله بازکنی برای رستوران ها و فست فود
  9. لوله بازکنی برای شرکت ها وتولیدی ها
  10. فنرزنی لوله
  •  

  • درآوردن اشیاء

  1. دراوردن اشیا از لوله با استفاده از چنگک
  2. در آوردن اشیا از لوله با استفاده از مکنده دستی
  • لوله کشی

  1. لوله کشی فاضلاب ساختمان
  2. لوله کشی آب شهری ساختمان
  3. تعمیرات و تعویض سیستم لوله کشی آب و فاضلاب
  4. تعویض شیرالات

هزینه بازکردن لوله

هزینه باز کردن فاضلاب

قیمت لوله بازکن… 👉


هزينه‌ی باز کردن لوله فاضلاب بستگی به نوع لوله، اندازه‌ و طول لوله ، سختی و نوع گرفتگی لوله دارد و سرویس کار با مراجعه به محل و مشاهدات خود برآورد هزینه کرده وبه شما اعلام می‌کند ودر صورت توافق خدمات ارائه می‌کند. برای اطلاع از حدود قیمت ها روی قیمت لوله بازکن کلیک کنید

پس با اعتماد کامل به شرکت لوله بازکنی رشت پاکسو تماس بگیرید

 
 
 
لوله بازکنی شبانه روزی

بازکردن لوله و رفع گرفتگی آن به صورت شبانه روزی و سیار یکی از خدمت‌هایی است که اصولا هر شرکتی آن را به‌خوبی انجام نخواهد داد.

گرفتگی فاضلاب زمان مشخصی ندارد و امکان گرفتگی در هر ساعت از شبانه روز ممکن است اتفاق بیفتد. اما اورژانسی بودن این مشکل بستگی به محل گرفتگی و شرایط موجود دارد به طور مثال گرفتگی فاضلاب اشپزخانه یا حموم نیاز به رفع گرفتگی سریع ندارد ولی اگر چاه توالت دچار گرفتگی گردد نیازمند اقدام سریع می باشد و یا اگر گرفتگی در تراس و بالکن در شب های بارانی اتفاق بیفتد با توجه به خطر آب گرفتگی منزل باید سریعن با لوله بازکنی شبانه روزی تماس بگیرید

پس میتوان نتیجه گرفت که محل گرفتگی نسبت به زمان و شرایط، میتواند اورژانسی باشد

فکر اینکه لوله چاه توالت، پارکینگ و هر قسمتی از ساختمان در ساعات نیمه شب گرفته باشد بسیار آزار دهنده می‌باشد. از همین رو برخی از شرکت‌های لوله بازکنی  رشت این خدمات را به صورت سیار و شبانه روزی به درخواست کننده ارائه خواهند داد.

اما در این میان قبل از تماس با لوله بازکنی شبانه روزی در رشت این موارد را در نظر داشته باشید: لوله بازکنی سیار و چاه بازکن شبانه روزی باید در هر ساعت از شبانه روز پاسخگو باشد. در غیر این صورت اعتماد نکنید.

سعی کنید تمام مواردی که سبب گرفتگی لوله‌ها شده است را به اطلاع متخصص برسانید تا ابزار و وسایل لازم را با خود به همراه آورد.

لوله بازکنی رشت
paksoo پاکسو

 

 

 

چه زمانی شما نیازمند لوله بازکن هستید؟

وقتی فاضلاب شما دچار گرفتگی و انسداد می شود میتوانید از روش های ساده که خودتان در منزل می توانید انجام دهید استفاده کنید (که در بالا به چند مورد اشاره شده است)

اما گاهن به یه سری گرفتگی های سخت که علت آن میتواند ورود اجسام و اشیای سخت به لوله باشد ویا ورود مصالح ساختمانی مثل ورود سیمان ,ماسه ,سنگ ,کاشی ,یونولیت ,قیر و… باشد که این نوع گرفتگی ها نیازمند حضور متخصص لوله بازکنی و استفاده از ابزار ها و  دستگاه های قوی و مطمئن می باشد تا این مشکل را به صورت حرفه ای و بدون خرابی و خسارت در کمترین زمان برای شما حل کند.

یک نوع دیگری هم از گرفتگی فاضلاب وجود دارد که درصد بالایی از علت گرفتگی ها رو به خود اختصاص میدهد و آن وجود رسوبات آب و چربی و فاضلاب ها در لوله هاست.

در اینجا توضیح مختصری در این رابطه به ما ارائه می دهیم:

چربی و رسوبات لوله آشپزخانه

چربی و رسوبات در لوله

آبی که از طریق شبکه ی لوله کشی به درسترسی ما در منازل می رسد حاوی مقدار قابل توجهی از مواد معدنی مثل منیزیم و کلسیم و آهک که مهمترین آنها هستد و باعث سختی آب می شوند رسوباتی را در مجرای لوله ها ایجاد میکنند و به مرور باعث گرفتگی وانسداد لوله های فاضلاب و حتی آب می شوند.

در سیستم فاضلاب آشپزخانه چون انواع چربی ها و مواد غذایی اضافی وارد لوله فاضلاب آشپزخانه میشود باعث تسریع این رسوبات شده و همراه چربی ها حجم زیادی از رسوبات در لوله تجمع پیدا میکند و باعث گرفتگی لوله میشود

این اتفاق معمولن به مرور خود را نشان می دهد و کم کم قطر داخلی لوله ها کاهش پیدا میکند و با ورود کوچکترین آشغال مثل دانه های برنج و تفاله ی چای باعث گرفتگی لوله آشپزخانه میشود.

اولین نشانه در گرفتگی لوله آشپزخانه به دلیل چربی و رسوبات , پیچیدن بوی بد و نامطبوع در آشپزخانه و یا کل خانه است اگر متوجه حتی کمترین بو از آشپزخانه شدید بدانید که لوله فاضلاب در حال مسدود شدن است که اینجا میتوانید از محلول های شیمیایی لوله بازکن مثل جوهرنمک چنته ویا محلول های اسیدی استفاده کنید و برای رفع بوی بد از  محلول سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. زمان مناسب برای استفاده از سرکه و جوش شیرین آخر شب هنگام خواب است تا مطمئن شوید ظرف مدت 4 یا 5 ساعت کسی آب را باز نمی کند تا در این مدت زمان محلول سرکه کار خود را بخوبی انجام دهد و بوی نامطبوع را از بین ببرد.

اما گاهن حجم رسوبات به قدری است که این اقدامات موفقیت آمیز نمیشود در اینجا  توصیه ی ما به شما  تماس با شرکت لوله بازکنی رشت پاکسو میباشد متخصصین شرکت پاکسو با کمترین هرینه و در کوتاه ترین زمان این مشکل را برای شما حل خواهند کرد

فنر های رسوب تراش به کمک دستگاه های موتوری سه نظام دار با چرخش های سریع و ایمن بدون شکستگی و خرابی لوله های فاضلاب را رسوب زدایی کرده و گرفتگی ها را رفع میکنند. این کار باید توسط فردی حرفه ای و آموزش دیده انجام شود تا مانع بروز خسارت های جدید و جدی شود.

امروزه افرادی بدون آگاهی لازم و آموزش های مورد نیاز اقدام به فعالیت در حوزه ی لوله بازکنی با عنوان لوله بازکنی سیار و بیواسطه میکنند که با اعتماد به این لوله بازکن ها باعث بوجود آمدن خسارت های مالی و جانی میشوید.اتفاقات تلخی چون قطع دست آسیب های چشمی مشکلات تنفسی  برق گرفتگی و سوختگی با اسید و … که شما را نیز به دردسر خواهد انداخت.   و خسارت های مالی مثل شکستگی و سوراخ شدن لوله های فاضلاب و کلی آسیب دیگر که ناشی از تجربه ی کم و ناآگاهی این گونه لوله بازکن هاست.

رسوب لوله

ریشه ی درخت در لوله

لوله بازکنی در رشت حساسیت های خاص خود را دارد به دلیل بارش باران و هوای همیشه مرطوب و وجود انواع درخت و گل گیاه در حیاط منازل و ویلاها , دلایل و علت های گرفتگی جدیدی به سیستم فاضلاب گیلانی ها اضافه میکند

مشکل ساز ترین علت های گرفتگی در رشت ورود ریشه ی درخت به لوله فاضلاب است که کار را برای لوله بازکن ها سخت می کند

گاهن ریشه ی درخت باعث شکستگی لوله می شود که در این صورت چاره ای جز کنده کاری و تعویض لوله نخواهیم داشت

چاره ی هر گونه شکستگی در سیستم فاضلاب تعمیر و تعویض آن است

فنر زنی

مصالح ساختمانی در لوله

علت گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی زمانی رخ میدهد که ساختمان نوساز باشد ویا تعمیراتی در ساختمان قدیمی ساخت انجام داده باشید در هنگام ساخت و تمعیرات باید از کارگر و استادکار بخواهید تا هنگام کار مراقب ورود مصلاح به مجاری و ورودی فاضلاب ها باشند و در صورت امکان خودتان این مساله را بررسی و نظارت کنید .

برای این منظور مطمئن شوید که ورودی داخل لوله فاضلاب توالت به وسیله ی یک گونی یه پارچه گرفته شود تا مانع ورود سیمان و ماسه و تیکه های کاشی و سنگ به این مجاری شود

این عمل را تا زمان پایان کار ساختمان انجام دهید و هنگام تحویل ساختمان آماده شده , آن پارچه ها را بردارید و مقدار زیادی آب در داخل آن بریزید تا مطمئن شوید راه فاضلاب باز است.

اما اگر به هر دلیلی لوله فاضلاب ساختمان با ورود مصالح ساختمانی دچار گرفتگی شد هیچ گونه نگرانی به خود راه ندهید کافیست با متخصصان لوله بازکنی رشت و حمومه پاکسو تماس بگیرید   09119399214

ما با کمترین هزینه در سریع ترین زمان ممکن مشکل گرفتگی را حل خواهیم کرد. رفع گرفتگی فاضلاب بدون خرابی و کنده کاری و بدون گرفتگی مجدد.

 
لوله بازکنی رشت
 
 

 

 

 

نحوه ی بازکردن لوله های فاضلاب

برای باز کردن  انواع گرفتگی فاضلاب روش های مختلفی بسته به شرایط و نوع گرفتگی وجود دارد مثلا برای گرفتگی لوله آشپزخانه که معمولا با چربی و پسمانده غذا اتفاق می افتد روش متفاوتی نسبت به گرفتگی لوله توالت که بیشتر به دلیل رسوبات و گاهن افتادن اشیاء یا دستمال دچار گرفتگی می شود دارد

ما در مقاله ای جداگانه به روش های بازکردن گرفتگی لوله های  مختلف پرداخته ایم که میتوانید از آنها برای رفع مشکل سیستم فاضلاب منزل خود استفاده کنید

روش های ساده و خانگی برای رفع گرفتگی فاضلاب:
  • علت گرفتگی لوله و نحوه ی بازکردن آن با :
  1. استفاده از آب جوش
  2. استفاده از محلول جوش شیرین و سرکه
  3. استفاده از محلول های شیمیایی
  4. استفاده از فشارآب لوله کشی
  5. استفاده از کاستیک یا سود سوزآور یا چنته
  6. بررسی سیفون زیر سینک و تمیز کردن آن
  7. استفاده از فنر دستی
  8. ریختن نوشابه در لوله
  9. استفاده از محلول نمک و سرکه
  10. استفاده از قلاب یا سیخ بلند 
  11. استفاده از تلمبه دستی
  12. استفاده از اسید های رقیق

برای آشنایی و نحوه استفاده از هر یک ازین روشها کلیک کنید

 

 

نزدیک ترین لوله بازکنی در رشت

با شعبه های فعال در سراسر رشت

شهر رشت با توجه به ساختار حلقوی و خیابان های مرکزی قدیمی و کوچک  و به علت بارش های باران در بیشتر ساعات از شبانه روز دارای ترافیک سنگین است و این امر باعث میشود تا دسترسی به خدماتی همچون لوله بازکنی که باید به صورت اورژانسی و فوری به آن دست یافت با مشکل مواجه شود. 

اما شرکت لوله بازکنی پاکسو با ایجاد شعبه های فعال شبانه روزی و با به خدمت گرفتن متخصصین لوله بازکنی سیار توانسته تا در کمترین زمان دسترسی شما را به خدمات لوله بازکنی فوری ممکن سازد. کافی است با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین متخصص لوله بازکنی را برای ارائه خدمات برایتان ارسال کنیم تا باکیفیت ترین خدمات را بدون کثیف کاری و خرابی و تضمین خدمات انجام شده  با فاکتور معتبر به ضمانت شرکت پاکسو دریافت کنید.

شعبه های پاکسو در رشت

  • لوله بازکنی در گلسار
  • لوله بازکنی در منظریه
  • لوله بازکنی در یخسازی
  • لوله بازکنی در عینک
  • لوله بازکنی در حمیدیان
  • لوله بازکنی در معلم
  • لوله بازکنی در سعدی
  • لوله بازکنی در جانبازان
  • لوله بازکنی در تختی
  • لوله بازکنی در لاکانی
  • لوله بازکنی در دیانتی
  • لوله بازکنی در جماران
  • لوله بازکنی در توشیبا
  • لوله بازکنی در دیلمان
  • لوله بازکنی در سیاه اسطلخ
  • لوله بازکنی در مسکن مهر
  • لوله بازکنی در رشتیان
  • لوله بازکنی در فلسطین
  • لوله بازکنی در کوی امام رضا
مقاله ها
علت گرفتگی لوله فاضلاب
روش های ساده بازکردن لوله
رفع گرفتگی لوله با آب جوش
محلول های شیمیایی
باز کردن لوله با فنر دستی
بازکردن لوله با فنر برقی
استفاده از پمپ باد یا دستگاه تراکم هوا
آپارات
فیلم های آموزشی
نمونه کارهای انجام شده
اینستاگرام
آشنایی و ارتباط بیشتر با پاکسو
 
تعرفه ها
لیست قیمت های جدید سال۱۴۰۳
هزینه بازکردن لوله با فنر
نحوه ی محاسبه قیمت لوله بازکنی
هزینه تخلیه چاه
لوله بازکنی ارزان واقعیت دارد
 
خانه
معرفی شرکت پاکسو
شعبه های فعال
نمایندگی های پاکسو در ایران
پروژه های انجام شده
لیست ماقالات و مطالب مهم
 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!