لوله بازکنی زنجان

شرکت لوله بازکنی زنجان پاکسو


معتبرترین لوله بازکنی در زنجان

لوله بازکنی در تهران

لوله بازکنی زنجان پاکسو با کادر متخصص و حرفه ای

لوله بازکنی ارزان پاکسو
%40 تخفیف

تخفیف ویژه برای کارمندان و کارگران

لوله بازکنی زنجان “پاکسو با شعبه های فعال و سرویسکاران سیار در سراسر زنجان و روستاهای اطراف

اگر مشکل در سیستم فاضلاب منزل یا محل کار دارید اگر لوله فاضلاب آشپزخانه دچار گرفتگی شده است اگر بوی بد چاه توالت در فضای خانه پیچیده است اگر در منزل تعمیرات ساختمانی داشتید و مصالح ساختمانی باعث ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب شده  اگر برای چاهک حمام نیاز به فنرزن دارید اگر کفشور آشپزخانه دچار گرفتگی و انسداد شده و نیاز به پمپ تراکم هوا دارید …            نگران نباشید. 
شرکت لوله باز کنی زنجان پاکسو با ارائه خدمات لوله باز کنی  در خدمت شما همشهریان زنجانی می باشد  پس با خیال راحت تماس بگیرید

 

لوله بازکنی بدون تعطیلی

لوله بازکنی شبانه روزی
لوله بازکنی شبانه روزی

 

 

خدمات لوله بازکنی در زنجان پاکسو

شرکت لوله بازکنی پاکسو

فنر زنی و لوله بازکنی توسط تکنسین های با تجربه و استاد کار  انجام میشود که به صورت اصولی  دوره های آموزشی را گذرانده و با بروز ترین روش ها و دستگاه های لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله مشکل هر گونه گرفتگی را حل خواهند که کرد برخی از این خدمات عبارتند از:

  • باز کردن راه آب پشت بام
  • باز کردن چاه فاضلاب
  • رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی
  • رفع گرفتگی روشویی
  • فنر زنی کفشور حمام
  • رفع بوی بد چاه
  • رفع بوی نامطبوع سیستم فاضلاب
  • چاه بازکنی
  • فنرزنی فاضلاب آشپزخانه
  • بازکردن لوله فاضلاب شهری با فنر فولادی
  • رسوب زدایی و لجن زدایی لوله ها
  • درآوردن اشیائ قیمتی از لوله فاضلاب
  • خارج کردن اجسام از چاه فاضلاب

لوله بازکنی در زنجان پیچیدگی های خاصی دارد که باید خیلی اصولی و حرفه ای انجام شود  زنجان به دلیل اینکه شهری قدیمی است و طبیعتن سیستم فاضلاب خانه های دچار فرسودگی است و آسیب پذیر خواهد بود  اینجاست که به یک تکنسین با تجربه و حرفه ای نیاز داریم تا مشکل گرفتگی فاضلاب را به بهترین شکل و بدون خرابی و کثیف کاری حل کند البته با کمترین هزینه.

لوله بازکنی زنجان

 
 

 

 

 

هزینه لوله بازکنی

قیمت لوله بازکنی

هزینه ها و تعرفه های خدمات لوله بازکنی یکی از چالش های مشتریان عزیز برای انتخاب یک فرد برای انجام خدمت مورد نظر است. پاکسو  جهت رفاه حال مشتریان عزیز با ساز و کارهای اقصادی و برنامی های جامع برای  جذب مشتری بیشتر و کسب درآمد معقول و به صرفه طرحی را اجرا میکند که مشتری بتواند با کمترین هزینه مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را حل کند و با رضایت کامل از خدمات شرکت پاکسو  ما را به دوستان و اطرافیان خود معرفی کرده تا در سرویس های بعدی از تخفیف 40% پاکسو استفاده کند                 

برای اطلاع از قیمت های جدید به قسمت تعرفه ها مراجعه کنید

با این حال هزینه اولیه شرکت “پاکسو خیلی کمتر از دیگر شرکت ها و  حتی  لوله بازکن های سیار میباشد 

خدمات ما با کیفیت بالا  و با ضمانت کتبی با فاکتورمعتبر شرکتی انجام می شود. سرویس دهی به تمام نقاط زنجان در مکتر از 20 دقیقه و روستاهای اطراف کمتر از 50 دقیقه انجام می شود. پاکسو برای خدمات لوله بازکنی از بروز ترین دستگاه های موجد استفاده میکند که عبارتند از :

  1. لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور برقی با توان 350 /  550 / 750 W
  2. لوله باز کنی با دستگاه تراکم هوا
  3. دستگاه لوله بازکنی سه نظام دار
  4. پمپ مکنده قوی
  5. چنگک های مخصوص جهت خارج کردن اجسام از لوله لوله بازکنی زنجان

 

 

 

 

 

لوله بازکنی زنجان

شعبه های فعال در زنجان

لوله بازکنی پاکسو در زنجان با سابقه ی بیش از 15 سال تجربه خدمات رسانی به هم شهریان عزیز برای رفاه حال شما با ایجاد شعبه های سیار و ثابت در سراسر سطح شهر و با مستقر کردن تکنسین ها و سرویسکاران با تجربه و حرفه ای در نظر دارد خدمات درخور و کم هزینه ای را در سریعترین زمان ممکن برای شما فراهم سازد.

اهمیت ایجاد این شعبه ها بیشتر برای رفع اورژانسی مشکل گرفتگی فاضلاب می باشد که بی شک همه ی ما با گرفتگی های بی موقع لوله فاضلاب مواجه شده ایم  هنگام آشپزی و یا شستن ظروف  لوله ی زیر سینک آشپزخانه دچار گرفتگی میشود و ما را دچار نگرانی از این وضعیت می کند.

یا هنگامی که مهمان دعوت کرده اید فاضلاب سرویس بهداشتی دچار گرفتگی می شود که طبیعتن شما نیاز فوری برای رفع گرفتگی خواهید داشت. حتی ممکن است احساس نیاز به لوله بازکن زمانی رخ دهد که وسیله ی با ارزشی از دست شما به درون فاضلاب افتاده باشد که باید سریعن خارج شود.برای چنین موردهای اورژانسی شما به یک لوله بازکن حرفه ای نیاز خواهید داشت که بدون دردسر و اتلاف وقت مشکل شما را حل کند.

شرکت لوله بازکنی پاکسو که عضو اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه زنجان میباشد و عنوان معتبرترین لوله بازکنی در ایران رو یدک میکشد با ایجاد شعبه های فعال در سراسر شهر زنجان نیاز سریع شما به خدمات لوله بازکنی را برطرف کرده است. فقط کافی است که شما با شرکت پاکسو تماس بگیرید تا سریع ترین و با کیفت ترین و حتی ارزانترین خدمات را دریافت کنید.

شعبه های شرکت پاکسو در زنجان

  • لوله بازکنی اراضی پایین کوه
  • لوله بازکنی انصاریه
  • لوله بازکنی گلشهر
  • لوله بازکنی پونک
  • لوله بازکنی بهارستان
  • لوله بازکنی اندیشه
  • لوله بازکنی شهرک کارمندان
  • لوله بازکنی زیبا شهر
  • لوله بازکنی کوی قائم
  • لوله بازکنی سعدی شمالی
  • لوله بازکنی آزادگان
  • لوله بازکنی وحیدیه
  • لوله بازکنی اعتمادیه
  • لوله بازکنی بیسیم
  • لوله بازکنی دروازه ارگ
  • لوله بازکنی اسلام اباد
  • لوله بازکنی الهیه
  • لوله بازکنی کوی فرهنگ
لوله بازکنی زنجان پاکسو

راه های پیشگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل مختلفی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. برای اینکه دچار مشکل گرفتگی لوله نشوید باید از همان ابتدای نقشه کشی و ساخت ساختمان پیش بینی های درستی برای سیستم فاضلاب در نظر بگیرید. گاهی سپردن کار به افراد نا آگاه و کم تجربه در عرصه ی ساختمان سازی مشکلات جبران ناپذیری را به شما تحمیل خواهد کرد. سیستم فاضلاب غیر اصولی میتواند باعث نا ایمن شدن ساختمان از جهت ساختاری و بهداشتی برای زندگی شود و کاملا شرایط را غیر قابل تحمل کند .

قبل از شروع ساخت ساختمان

طراحی اصولی سیستم فاضلاب ساختمان اهمیت بالایی دارد. شاخه اصلی فاضلاب باید جایی باشد که اتصالات فرعی هر واحد در کمترین فاصله افقی از آن باشند تا با شیب مناسب و فاصله حداقلی به لوله اصلی فاضلاب متصل شوند. اینکار باعث میشود تا رسوب املاح و چربی ها در لوله به تاخیر بیفتد. اما اگر فاصله طولی با لوله اصلی زیاد باشد چربی ها و سایر املاح در آب فرصت بیشتری برای ته نشینی دارند و این امر باعث عمر کم لوله فاضلاب خواهد شد.

در حین ساخت و یا تعمیر ساختمان

بعد از طراحی اصولی مهمترین پیشگیری برای مشکلات فاضلاب سپردن کار به افراد متخصص و باتجربه است که بتوانند یک لوله کشی بی نقص با شیب مناسب، اتصالات محکم و آب بندی شده، اتصالات با زاویه درجات مناسب  برای ساختمان اجرا کنند. بعد از پایان اجرای لوله کشی ساختمان باید مراقب انسداد لوله ها با مصالح ساختمانی شوید که برای جلوگیری از این کار  بهتر است از کارگران با ملاحظه و با تجربه استفاده کنید و یا حداقل یک مسئول جهت نظارت تعیین کنید که هنگام کاشی کاری و یا کف کاری و عایق کاری مصالح ساختمانی وارد لوله ها نشود.

ورود سیمان به کفشور ها و سیفون توالت از عمده علت های گرفتگی لوله ها هستند که باز کردن چنین گرفتگی هایی سخت و هزینه بر خواهد بود. با پوشاندن سر لوله ها با گونی و پارچه ویا درپوش های مخصوص  میتوانید از این مشکل جلوگیری کنید. اگر با گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی مثل سیمان، کچ، پودر سنگ، ماسه، خاک و یا قیر مواجه شدید بدون نگرانی و اقدامات سرخود با شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید تا با کمترین هزینه مشکل را حل کند. 

لوله بازکنی پاکسو با کادر متخصص و حرفه ای و با دستگاه لوله بازکنی پیشرفته بدون خرابی و کثیف کاری هرگونه گرفتگی را باز کرده و مشکل را حل خواهد کرد.

بعد از ساخت و تکمیل ساختمان

زمانی که ساختمان را از سازنده و یا پیمانکار تحویل میگیرید بعد از بررسی شرایط ظاهری و عمومی ساختمان، سیستم فاضلاب را نیز چک کنید تا از باز بودن لوله های فاضلاب مطمئن شوید. این کار را به مستاجرین و صاحب خانه ها نیز توصیه میکنیم تا قبل از تحویل گرفتن منزل، لوله های فاضلاب را بررسی کنند و سالم تحویل بگیرند. در صورت وجود گرفتگی، هزینه بازکردن لوله با شخص تحویل دهنده است.

سایر راه های پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

برای پیشگیری از هر گونه گرفتگی های معمول، میتوانید از راه های مخلتفی استفاده کنید. به طور مثال: برای کفشور ها از توری های مخصوص استفاده کنید. برای چاه توالت از چاه بست استفاده کنید. برای جلو گیری از رسوب چربی در لوله آشپزخانه  از آب جوش استفاده کنید و یا از محلول سرکه و جوش شیرین برای چربی زدایی و رفع بوی نامطبوع استفاده کنید.

برای استفاده از محلول ها و اسیدهای صنعتی هیچ توصیه ای نداریم. چون آسیبی که آن محلول ها برای سلامتی افراد و محیط زیست و حتی برای لوله های فاضلاب ایجاد میکنند صرفه و ارزش استفاده ندارند.

مقاله ها
علت گرفتگی لوله فاضلاب
روش های ساده بازکردن لوله
رفع گرفتگی لوله با آب جوش
محلول های شیمیایی
باز کردن لوله با فنر دستی
بازکردن لوله با فنر برقی
استفاده از پمپ باد یا دستگاه تراکم هوا
 
تعرفه ها
لیست قیمت های جدید سال1403
هزینه بازکردن لوله با فنر
نحوه ی محاسبه قیمت لوله بازکنی
هزینه تخلیه چاه
لوله بازکنی ارزان واقعیت دارد
 

آپارات

فیلم های آموزشی
نمونه کارهای انجام شده
اینستاگرام
آشنایی و ارتباط بیشتر با پاکسو
 

خانه

معرفی شرکت پاکسو
شعبه های فعال
نمایندگی های پاکسو در ایران
پروژه های انجام شده
لیست ماقالات و مطالب مهم
 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!